سوالات متداول

خانه > سوالات متداول

از سایت تاتی لند به راحتی امکان پذیر است

اطلاعات تکمیلی و نحوه خرید در قسمت راهنمای خرید قرار داده شده است

پرداخت آنلاین از طریق درگاه های بانکی، که امن ترین و راحت ترین شیوه پرداخت است

خیر خرید فقط بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد

محصولی که موجودی آن به اتمام رسیده، کلمه ناموجود در زیر تصویر نمایان می گردد و چنانچه سایز و یا مشخصه ای از یک کالا، ناموجود باشد هنگام انتخاب سایز و یا رنگ قابل انتخاب نخواهد بود.

در صورت بروز مشکل در هنگام پرداخت به هر دلیلی از قبیل مشکل سیستم بانکی، شبکه و یا اینترنت، اشتباه مشتری، قطعی برق و … پس از کسر شدن مبلغ از موجودی شما، تا 72 ساعت کاری به سیستم بانکی مبدا و مقصد مهلت دهید تا تراکنش، تصحیح شده و در صورت ایراد مبلغ کسر شده به حساب شما واریز گردد در غیر اینصورت می بایست بر اساس شماره رهگیری و یا قبض تحویل شده به شما در هنگام انتقال وجه از دستگاه خودپرداز (ATM) ارائه شده به شما ، از بانک مورد نظر پیگیر شوید تا مشکل مرتفع گردد.

تقاضامندیم با توجه به مسائل بهداشتی و اخلاقی-حرفه ای، تمامی مندرجات اعم از اندازه ها و توضیحات مربوط به هر کالا را مطالعه و سپس انتخاب فرمائید.

پست جمهوری اسلامی ایران عهده دار ارسال می باشد.

به بخش حراجی ها مراجعه بفرمائید.

با کلیک بر روی پروفایل در سمت چپ می توانید به صفحه پروفایل شخصی خود وارد شوید و در قسمت آیتم سفارشات کلیه خرید هایی که تا کنون ثبت شده، قابل مشاهده می باشند.